http://www.ottolina.gr/  Εκτυπωτικο Κέντρο Παλλήνης

Νεκτάριος Καλαντζής: Έστω και τώρα κε. Σπίρτζη, όψιμα, ξεκινήστε την κατασκευή Σταθμού Μετρό-Προαστιακού στο Γέρακα



Με αφορμή τις πρόσφατες εξαγγελίες του Υπουργού Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος ενδιαφέρεται να είναι υποψήφιος βουλευτής Αττικής (Πρώην Υπόλοιπο),  σε εκδήλωση της ΤΟ. ΣΥΡΙΖΑ Παλλήνης που έγινε στο Γέρακα και αφορούσε την μελλοντική (άραγε πότε;) κατασκευή Σταθμού Προαστιακού στο Γέρακα και την ταυτόχρονη δημοσίευση των επιστολών του Δήμου Παλλήνης για το θέμα, ο Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης Νεκτάριος Καλαντζής αναφέρει χαρακτηριστικά: ‘’ 
Είναι ευχάριστο, έστω και όψιμα, που ο Υπουργός Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζης ΄΄ανακάλυψε’’ λόγω του προσωπικού ενδιαφέροντός του να πολιτευθεί στην περιφέρειά μας, την ανάγκη δημιουργίας σταθμού προαστιακού στο Γέρακα των 30.000 κατοίκων, που εξυπηρετείται μόνο από αυτόν της Δουκ. Πλακεντίας, με μεγάλη δυσκολία στο parking, ενώ ταυτόχρονα Παλλήνη και Κάντζα, διαθέτουν.
Ο δήμος Παλλήνης, μόλις πριν λίγους μήνες απέστειλε επίσημη αλληλογραφία για το θέμα.
Ως Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης και Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, πέντε χρόνια πριν , είχα θέσει το θέμα στο ΔΣ, χωρίς να πάρω κάποια απάντηση, όταν κινδύνευε η έκταση που προοριζόταν για την κατασκευή σταθμού Μετρό στο Γέρακα, να πωληθεί σε τρίτους, για άλλη χρήση , μέσω ΤΑΙΠΕΔ. 
Η συγκεκριμένη έκταση είναι γνωστό ότι είχε οριστεί ως χώρος εγκατάστασης υποστήριξης της Αττικής Οδού και προοριζόταν για μελλοντική χρήση, ως χώρος στάθμευσης του μελλοντικού σταθμού μετρό Γέρακα από τους κατοίκους της περιοχής. Το οικόπεδο αποτελεί ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο σε εντός σχεδίου περιοχή και περιβάλλεται από τις οδούς Γέρακα, Περικλέους, Καλλιδρομίου και Δομοκού.
Για χρόνια τώρα, οι Δ.Ε. Παλλήνης-Ανθούσας εξυπηρετούνται από τον σταθμό Μετρό που κατασκευάστηκε επί της Λ. Μαραθώνος, όπως και η περιοχή της Κάντζας και του Αγ. Νικολάου από τον ομώνυμο σταθμό, εν αντιθέσει με τον Γέρακα, που ενώ υπήρχε η υπόσχεση των αρμοδίων, κατά την κατασκευή του Μετρό, για τοποθέτηση σταθμού επί της Λ. Γέρακα, δεν κατασκευάστηκε ποτέ.
Η δημιουργία σταθμού Μετρό στο Γέρακα (ανάμεσα σε Δ. Πλακεντίας και Παλλήνη) θα δημιουργούσε, εκτός από μεγαλύτερη ανάπτυξη και πρόοδο στην πόλη, οικονομίες κλίμακας για τις μεταφορές, περιβαλλοντικές επιπτώσεις με μείωση των ρύπων, καθώς και πράσινες διαδρομές με ποδηλατοδρόμους, με τη χρήση κοινόχρηστων ποδηλάτων και τη μείωση των Ι.Χ. μέσα στην πόλη. 
Έστω και αργά, περιμένουμε τον κ. Σπίρτζη να υλοποιήσει ένα σημαντικό έργο που αφορά όλους τους κατοίκους του Γέρακα, όσο το δυνατόν ταχύτερα, προς όφελος της ανάπτυξης και της ευημερίας των κατοίκων της πόλης μας’’ κατέληξε ο κ. Καλαντζής.